środa, 26 lutego 2014

The Versatile Blogger Award


Zostałam nominowana do Versatile Blogger Award przez użytkowniczkę Bloggera, Amadeę. Dziękuję z całego serca, patrz jak Ci macham <3
Już mówię, o co w tym wszystkim chodzi:






  • Nominowana osoba pokazuje nagrodę na blogu (nagroda - logo Versatila)
  • Dziękuje osobie, która ją nominowała na jej blogu.
  • Ujawnia siedem faktów o sobie.
  • Nominuje kolejnych 15 bloggerów.
  • Informuje 15 bloggerów o nominacji na ich blogach.

  • A więc: siedem faktów o mnie.
  • 1. Pasjonuję się tańcem, ale mój ulubiony w-f w szkole, to odwołany.
  • 2. Nie mogę żyć bez kawy Inki ;-;
  • 3. Mam 1.59 wzrostu, a chciałabym 1.70 (teeeen ból :<)
  • 4. Hejtuję Zmierzch i Justina Biebera (takie to dorosłe X.X) 
  • 5. Jestem kaktusomaniakiem.
  • 6. Nie cierpię szyć.
  • 7. Urodziłam się w Krakowie.

  • Nominowane przeze mnie (będzie tego więcej, ale chwilowo mi się nie chce): 
  • 1. www.hadesik13grr.blogspot.com 
  • 2. www.piorem-i-olowkiem.blogspot.com
  • 3. www.sucha17.blogspot.com
  • 4.  www.city-of-the-dreams.blogspot.com
  • 5. www.100krokow.blogspot.com/
  • 7 komentarzy:

    1. ja mam na swojej przeglądarce http, a nie www >)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Pfff. To i tak link do Twojego bloga, zbyt wiele to www nie zmienia, Hadzik :P

        Usuń
    2. Dzięki, choć prosiłam, żebyś tego nie robiła...

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Zawsze do usług i nie bądź taka skromna :>

        Usuń
      2. Jak skromna? Tam przecież nic nie ma... A poza tym ja serio pisać nie umiem. Nie wiem po co ja się za to brałam.

        Usuń
    3. Pragnę Cię poinformować, że zostałaś mianowana do Versatile Blogger Award! Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! Myślę, że już wiesz co to... xD hahaha

      OdpowiedzUsuń
    4. Chioo... Ale dlaczego x.x ja nie chcę... Za dużo z tym roboty :P
      Ale i tak Ci formalnie dziękuję ;)

      PS: 1000 nie sto :P

      OdpowiedzUsuń