środa, 26 marca 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Amadeę z bloga
www.misja-hogwart.blogspot.com Z całego serca jej dziękuję, że o mnie pomyślała, że jest dosyć aktywną czytelniczką mojego bloga, że czyta, udziela się i jest tu ze mną. Dziękuję Ci <3
Pytania, na które mam odpowiedzieć:

1.Dlaczego założyłaś bloga?
Miałam jakąś taką wewnętrzną potrzebę usamodzielnienia się, chęć rozłożenia skrzydeł w trochę innym środowisku, niż moje rodzinne rickriordan.pl, gdzie komentarze były od zaraz. Chciałam wypróbować swoich sił w środowisku bloggera, czegoś zupełnie innego, obcego, ale też ciekawego.
2. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Mam wymienić 191 tytułów z mojego telefonu? Proooszę, nieee... To zajmie wieczność. Nie mam ulubionej. Kocham tak samo to 191 piosenek :>
3. Jaki jest twój ulubiony film?
Mam kilka ulubionych. `Trzej Muszkieterowie` zajmują jedno z pierwszych miejsc mojego rankingu. Kocham też `Charliego` i `Bling Ring`.
4. Co najbardziej lubisz robić?
Czytać, pisać, tańczyć, jeść, spać i fotografować. No i parenaście innych rzeczy.
5. Czy lubisz chodzić na zakupy?
Tak.
6. Gdybyś mogła spotkać się z jednym dowolnym celebrytą/ celebrytką lub jednym zespołem, kto to by był?
Emma Watson <3 Moja ukochana aktorka od zawsze. Jest dla mnie wzorem, uwielbiam ją, była od zawsze przeze mnie podziwiana.
7. Gdybyś mogła spotkać się z dowolną postacią z książki, kto to by był?
Trudny wybór, naprawdę. Wybaczcie wszyscy inni, Leo Valdez :`) Zbyt go kocham, żeby go kiedyś nie spotkać. Walić to, że nie istnieje.
8. Gdybyś mogła być dowolną osobą na ziemi lub bohaterem książki, kim byś była?
Chione ^^
9. Jakie jest twoje lubione zwierzę?
Jamnik, oczywiście.
10. Czy lubisz chodzić do szkoły?
Nieeeeeeeee [krzyk na pół dzielnicy].

Moje pytania (dla osób, które nominuję):

1. Jesteś typem nocnego marka, czy raczej wolisz przesypiać noce?
2. Jakie są według Ciebie cechy idealnej postaci w książce?
3. W jaką tematykę najbardziej celuje Twój blog?
4. Wyznajesz metodę `zakuć, zdać, zapomnieć`?
5. Jakiego języka/ów (prócz angielskiego) się uczysz?
6. Śpisz z jakimś pluszakiem?
7. Jakiej postaci z jakiej książki nienawidzisz najbardziej na świecie?
8. Lubisz robić zdjęcia?
9. Co jest Twoim ulubionym zajęciem i czemu akurat to?
10. Hodujesz jakieś rośliny? Jeśli tak, to jak Ci z nimi idzie?

Ps. Nominowane osoby wklejają poniższy obrazek >nagrodę< na swojego bloga, razem z wpisem.

1 komentarz:

  1. Nominowałam cię do LBA.
    Więcej na
    http://perabeth.blogspot.com/2014/04/znowu-nie-wierze.html?showComment=1398159416221#c1444411090702623494

    OdpowiedzUsuń